Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

 

Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) melyek érvényesek minden, a Sihell Music (mint „Értékesítő”) és Vásárlói között, a www.sihellmusic.hu webáruházban (továbbiakban „Webáruház”) létrejött szerződések esetén.

 

1. A WEBÁRUHÁZ ÜZEMELTETŐJE

Cégnév: Sihell Music/Sihell-Cseke Viktória e.v.

Székhely: 1131. Budapest, Gyöngyösi út 47. Lp.:5, em.:Fsz, ajtó:2.

Adószám: 55262031-2-41

Nyilvántartási szám: 55467896

Számlavezető bank: CIB Bank
Bankszámlaszám: 10701252-66549169-51100005

Ügyfélszolgálat:
Telefon +36306114473
E-mail: sihellmusic@gmail.com

 

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK  KÖRE
Webáruházunk Cd forgalmazásával foglalkozik. A termékek átvételére postai úton, és személyes átvétellel van lehetőség.
A megjelenített árak forintban értendők és tartalmazzák a fizetendő ÁFA-t, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

3. MEGRENDELÉS
A webáruházban a vásárlás regisztrációval, vagy regisztráció nélkül nélkül történik. Vásárló minden esetben elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta, az abban foglaltakkal egyetért, és kötelezettséget vállal arra, hogy a regisztráció/vásárlás során valós adatokat ad meg. Amennyiben a Vásárló elmulasztja ezen tájékoztatási kötelezettségét, vagy valótlan adatokat közöl (például hibás e-mail vagy szállítási cím, vagy olyan telefonszámot ad meg, melyen nem érhető el), jogosultak vagyunk a szerződéstől elállni, annak teljesítését megtagadni és a megrendelést előzetes jelzés nélkül törölni.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a fentiektől függően részben vagy egészében visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendeléseket mindig automatikus emailben igazoljuk vissza. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Sihellmusic
Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: sihellmusic@gmail.com

A megrendelés során az alábbi adatok megadása kötelező:
- Email cím
- Név / Cégnév
- Lakcím
- Telefonszám
- Cég esetén adószám

Szállítási címet csak akkor szükséges megadnia, ha az számlázási címétől eltér. Ellenkező esetben a webáruház a számlázási címet veszi alapul minden rendelés esetén. A napközbeni telefonszám közlése azért fontos, mert sürgős információk mellett (pl. esetleges, fel nem tüntetett készlethiány vagy hibásan szereplő készlet mennyiség) adott esetben a kiszállítás időpontját is telefonon egyeztetjük a megrendelővel. Amennyiben telefonon nem tudjuk felvenni a kapcsolatot, a termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.

Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben adataiban változás következik be, ezen változásokat haladéktalanul átvezeti a honlapon regisztrációjában, illetve erről más megfelelő módon haladéktalanul értesíti ügyfélszolgálatunkat.

4. ADATVÉDELEM
A rendelés során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és bizalmasan kezeljük. A rendelés során megadott adatai a futárszolgálat részére csak a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra. Pontos és minden részletre kiterjedő a Adatvédelmi Tájékoztatónkat itt találja 

5. RENDELÉS
A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja a regisztrációja során megadott email címre. A megrendelés rögzítéséről és annak aktuális státuszáról emailben küldünk tájékoztatást. Bármilyen eltérés (készlethiány) esetén előzetes egyeztetés után módosítjuk megrendelését. A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén az ügyfélszolgálat és a kiszállítás szünetel.

Értékesítő fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a vásárló adatainak valódisága kérdéses, értelmezhetetlen, vagy a vásárlási feltételeknek nem felel meg, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását Vásárló vevőszolgálatunkon írásban teheti meg a megrendelés véglegesítése vagy futárszolgálatnak történő átadása előtt. Amennyiben a webáruházban leadott megrendelését módosítani szeretné (termékeket hozzárakatni, kivetetni, mennyiséget módosítani, stb.), kérjük, jelezze igényét ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben a kért termék(ek) elérhető(ek) raktárról, megrendelését módosítjuk, és elektronikus levélben visszaigazoljuk azt az új fizetendő összeggel.

6. SZÁLLÍTÁS
A kiszállításokat a Magyar Posta Zrt. végezi. A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye, átlagosan 1-3 munkanap, kivéve a kiemelt időszakokat (pl. akciós termékek és/vagy időszak miatt megnövekedett érdeklődés), amikor a szállítási idő jelentősen meghosszabbodhat. Kiemelt akciók esetén regisztrált felhasználóinknak külön jelezzük, hogy az adott időszakban jelentősen megnövekedett szállítási időre lehet számítani. A webáruházban feltüntetett árak és feltételek Magyarország területére leadott megrendelések és kiszállítások esetén érvényesek. Külföldi címre egyedi szállítási díj megállapítása, és bank előre utalás után szállítunk, és kizárólag abban az esetben, ha az adott országban a forgalmazott termékek/márkák nem rendelkeznek helyi képviselettel. Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a várt időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy a problémát azonnal kezelhessük. Személyes átvétel esetén a ki nem fizetett megrendeléseket a 'Lezárt' státuszba lépéstől számított 14 napig tartjuk, azután töröljük, a megrendelést visszakészletezzük, mások részére megrendelhetővé tesszük 
Banki előre utalással vagy online bankkártyával történő fizetés esetén, ajánlott postai küldeményként küldjük a terméket.


7. SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

A Termékek kiszállítása a rendelésben megadott magyarországi, belföldi címre történik hétfőtől péntekig, munkanapokon 8 és 18 óra között. A szállítási költség 1000 Ft mely maximum 4 db lemezt tartalmaz. Több lemez esetén további postaköltséget számolunk


8. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Személyes átvétel kizárólag készpénzes fizetés esetében, munkanapokon, előre egyeztetett időpontban 10:00 és 16:00 között vehetőek át a megrendelt termékek.

Cím: 1131. Budapest, Gyöngyösi út 47. Lph.: 5. Fsz. 2.  Tel.:+36 30 611 4473


9. A VÁSÁRLÓ MEGTEKINTÉSI KÖTELEZETTSÉGE
Vásárló átvételekor köteles a leszállított termékeket mennyiség és minőség szerint átvenni, azok csomagolását ellenőrizni. Ha bármilyen hiányosságot vagy - vélhetően nem szállításból eredő - egyéb sérülést észlel csomagjában, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és megfelelő körültekintés és az előzmények vizsgálata után a hibát azonnal orvosoljuk. Legjobb szándékunk ellenére is kiszállításra kerülhet gyári hibás termék. Hibás lemez esetén, a visszaküldött terméket megvizsgáljuk és valós hiba esetén cseréljük. A hibás termék visszaszállításának és az új termék kiszállításának költsége ebben az esetben cégünket terheli.

Értékesítő felelősségét kizárja az elháríthatatlan külső okból bekövetkező (megváltozott hatósági engedélyek, üzemzavar, vis maior stb.) szállítási hibákért.
 

10. AZ ELLENÉRTÉK MEGFIZETÉSE
A megrendelt termékek ellenértékének megfizetése, banki előre utalással, simple pay használatával, illetve személyes átvételkor készpénzben, számla ellenében történik.


11. ELÁLLÁS JOGA 

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szerinti elállási jogát fogyasztó a megvásárolt termék (továbbiakban „Termék”) kézhezvételének napjától számított 14 nap elteltéig írásban, de indoklás nélkül gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével. Fogyasztó nem gyakorolhatja ezen jogát a természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikumok, egyedi megrendelésre készített termékek), ha a Vásárló azok eredeti csomagolását felbontotta. 
Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (pl. a termék visszajuttatásának költségeit Eladó telephelyére). Értékesítő követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Termék károsodása esetén egy külön megállapított, csökkentett vételár kerül visszafizetésre. Abban az esetben, ha a Terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen Értékesítő részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható. A vételár visszafizetésére a Termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a Vásárló által megadott bankszámla számra. Ezzel egyidőben Értékesítő az eredeti tranzakcióval kapcsolatban esetlegesen felmerülő szállítási díj visszafizetéséről is gondoskodik.

A rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat, mint természetes személyeket illeti meg, cégeket (jogi személyeket) nem. A Ptk. 8:1.§ 3. pontja szerint a fogyasztó nem más, mint „a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy”.


12. SZERZŐI JOGOK
 
A www.sihellmusic.hu weboldal teljes egésze (szövegek, képek,  grafikák, animációk, videók stb.), illetve annak tartalma szerzői jogvédelem alá esik, így tartalmát, képeit, logóit kereskedelmi célokra másolni, módosítani, vagy terjeszteni a jogtulajdonos előzetes engedélye nélkül tilos! Az ehhez fűződő jogok gyakorlására kizárólag a Sihell Music jogosult, előzetes hozzájárulása (írásbeli engedélye) nélkül tilos a weboldal tartalmának egészét vagy annak részeit bármilyen formában felhasználni, átruházni, reprodukálni és/vagy terjeszteni. A Sihell Music semmilyen természetű felelősséget nem vállal az Ön előtt megjelenő weboldal pontosságára, megbízhatóságára, aktualitására vagy tartalmára vonatkozóan, a honlapon elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok tekintetében, illetve nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos és/vagy hibamentes lesz. A honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk, vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget a Sihell Music kizárja.
 

13. VITÁS KÉRDÉSEK 
Ha problémát észlel online vásárlása során, azt jelezheti az Európai Bizottság új, Online Vitarendezési platformján keresztül.
Mire szolgál ez a honlap?

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére. Ha a nemzeti jogszabályok lehetővé teszik, a kereskedők is nyújthatnak be panaszt a fogyasztókkal szemben a termékek vagy szolgáltatások online vásárlásával kapcsolatban.

Azok a vitarendezési testületek szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek.

Mit jelent az alternatív vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat. Ez azt jelenti, hogy Ön felkér egy semleges harmadik felet – hivatalosan bejegyzett vitarendezési testületet –, hogy közvetítsen Ön és az Ön által bepanaszolt kereskedő között. Különböző típusú vitarendezési testületek léteznek (közvetítők, választott bíróságok, ombudsmanok, békéltető testületek, fogyasztóvédelmi panaszbizottságok stb.), melyek egymástól eltérő módon járnak el: megoldást javasolhatnak panaszával kapcsolatban, előállhatnak mind Önre, mind a kereskedőre nézve kötelező megoldással, vagy egyszerűen csak egy asztalhoz ültetik a vitás feleket abból a célból, hogy kölcsönösen elfogadható megoldást találjanak. Az alternatív vitarendezési eljárások általában kevésbé hivatalosak, olcsóbbak és nem annyira időigényesek, mint a bírósági eljárások.

Mit jelent az online vitarendezés?

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Portálunkon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet. Figyelem: az online vitarendezésre csak akkor van lehetőség, ha online vásárolt termékre vagy szolgáltatásra vonatkozóan kíván panaszt benyújtani.

A platform webcíme: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

14. JOGORVOSLAT
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság


15. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Vásárló kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat átolvasta, megértette, és azokat mint akaratával egyezőt elfogadta.